czwartek, 11 września 2008

Shadow Circus - Welcome To The Freakroom
CD Shadow Circus Music (2007)


Skład:
- John Fontana - gitary, instrumenty klawiszowe
- David Lawrence Bobick - śpiew
- Corey Folta - perkusja, instrumenty perkusyjne
- Matt Masek - gitara, gitara basowa, wiolonczela, śpiew
- Zach Tenorio - instrumenty klawiszowe

Utwory:
1. Shadow Circus (7:25)
2. Storm Rider (7:49)
3. Inconvenient Compromise (5:58)
4. Radio People (5:43)
5. In the Wake of a Dancing Flame (6:34)
6. Journey of Everyman (11:46)

Mimo faktu, iż płyta nie jest zbyt dobra trzeba podkreślić, że zespół promuje własny styl, co według mnie w dzisiejszych muzycznych czasach jest niewątpliwym atutem. Shadow Circus ogólnie rzecz biorąc wykonuje rock symfoniczny z elementami neo proga. Osobiście nie spodobał mi się śpiew Bobicka - jest taki oschły, wręcz bezpłciowy. Kiedy zamknę oczy mam wrażenie jakby śpiewał nie otwierając ust. Od strony muzycznej album ma się całkiem nieźle, choć brak mu tego ostatecznego szlifu, elementu powodującego całkowite przykucie uwagi. Wygląda to mniej więcej tak przerywana linia na jezdni - widzimy tylko białe kreski, ale dlaczego nie dostrzegamy czarnych? Wiemy, że tam są, ale co z tego? A ja bym chciał, żeby Welcome To The Freakroom był linią ciągłą, żeby luki zostały uzupełnione. Mam nadzieję, że następny album udowodni, że jest to możliwe.

Ceny:
Sklepy Kolportera - 42,50 zł
Fan.pl - 46,66 zł
Gigant.pl - 45,99 zł

Brak komentarzy: